We gaan op 17 juni as in gesprek met Annemarie van Campen over de ontwikkelingen in IT-innovatie en digitalisering en de impact op mens en samenleving. Digibestuurder Henk Peter Kip en digicommissaris Boban Vukicevic nemen ons mee in de praktijk van de digitale corporatiesector. We sluiten af met ICT- en privacy expert Brenno de Winter (o.a. lid van het expertteam die de corona apps tijdens de ‘appathon’ heeft beoordeeld) die ons vertelt over de risico’s van digitalisering: “deze moeten ons niet in de weg staan, we moeten er alleen slim me omgaan!”, is zijn boodschap.

Flyer: meer informatie over de inhoud van de masterclass en de sprekers treft u hier: Flyer masterclass 17 juni
ALV stukken en bijwonen bijeenkomst: in de week van 8 juni ontvangt u de stukken voor de ALV en enkele dagen voorafgaand aan de bijeenkomst zullen wij u alle benodigde informatie toesturen om deze bijeenkomst digitaal bij te wonen en om de 2 PE-punten te ontvangen.

Heeft u zich nog niet aangemeld? Dat kan via deze link.