Wilt u het gezicht worden van de NVBW in uw regio? Vindt u het leuk om nieuwe collega-bestuurders te informeren en enthousiast te maken over de vereniging? Om mee te denken over thema’s voor de masterclasses? Om onze activiteiten in de regio te promoten? Wordt dan NVBW-ambassadeur! De ambassadeurs krijgen een belangrijke en actieve rol in de vereniging. Zonder dat het te veel van uw tijd kost.

Waarom?
Nieuwe corporatiebestuurders blijken niet altijd op de hoogte te zijn van het bestaan van de NVBW. Dat blijkt uit ons onlangs uitgevoerde ledenonderzoek. Ook zijn NVBW-leden niet altijd goed geïnformeerd over wat er speelt binnen de vereniging en wat we allemaal doen. Dat willen we veranderen en daar hebben wij jullie voor nodig!

Wat doen NVBW-ambassadeurs?
Van de NVBW-ambassadeurs verwachten wij dat zij:

• Nieuwe collega-bestuurders in de eigen regio informeren over de NVBW
  • Meedenken over de onderwerpen van de 4 masterclasses (een keer per jaar)
  • Collega-bestuurders in de eigen regio uitnodigen om deel te nemen aan de masterclasses
  • Op de hoogte zijn van wat er speelt binnen de NVBW, dus over de maatschappelijke en bedrijfsmatige ontwikkelingen in de corporatiesector. Bijvoorbeeld rond belangenbehartiging, professionalisering en innovatie.

Natuurlijk faciliteert de NVBW haar ambassadeurs. U ontvangt bijvoorbeeld een factsheet met relevante informatie. En wij stellen u regelmatig op de hoogte over de laatste ontwikkelingen binnen de vereniging.

Als dank voor de inzet organiseren wij jaarlijks een ‘ambassadeursbijeenkomst’. Daarin staan inhoud & netwerken centraal.

Wordt u onze ambassadeur of heeft u nog vragen hierover? Stuur een mail naar: nvbw@aedes.nl