Beste NVBW lid,

Wij nodigen u van harte uit voor de kennissessie over de NVBW Regeling Juridische Bijstand en voor de NVBW ledenvergadering en masterclass die plaats zullen vinden op woensdag 13 februari in het Postillion hotel te Bunnik,Baan van fectio 1. Vanaf 12.00 uur staat de inlooplunch klaar.

KENNISSESSIE REGELING JURIDISCHE BIJSTAND
11.00 – 12.30 UUR
Sinds 2017 kunnen alle NVBW leden gebruik maken van de Regeling Juridische Bijstand. Maar wat houdt de regeling precies in? Met welke vragen kunt u hier terecht en wat speelt er op dit moment? Advocate Madeleine Lamers van CMS is aanwezig en zal dieper ingaan op de werking van de regeling, actuele onderwerpen en zal de aanwezigen van tips voorzien. Van 12.00 – 12.30 uur krijgt u de gelegenheid om tijdens de lunch individueel vragen aan mevrouw Lamers te stellen. Bent u erbij? Mochten er nog specifieke onderwerpen zijn die u graag tijdens deze sessie zou willen horen, laat het ons weten door een mail te sturen naar: nvbw@aedes.nl.

LEDENVERGADERING EN MASTERCLASS

13.00 – 16.00 UUR
Tijdens de ledenvergadering zal NVBW voorzitter, Karin Verdooren, u bijpraten over actuele onderwerpen binnen de vereniging. Op de agenda staat o.a. de herbenoeming van drie bestuursleden. Jeroen Pepers, algemeen directeur Aedes, gaat met ons in gesprek over actualiteiten in de branche.

De masterclass heeft als thema: “Leiderschap bij opdrachtgeverschap”.  Onder leiding van dagvoorzitter Ruben Maes zullen we met elkaar in gesprek gaan over leiderschap bij innovatief opdrachtgeverschap in complexe projecten en ketens: wat is mijn rol als bestuurder? Hoe vertel ik het mijn RvC? Ga ik voor duurzame relaties gebaseerd op vertrouwen of kies ik steeds voor opnieuw aanbesteden; of misschien allebei? Deze masterclass is goed voor 2 PE punten. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de flyer.

Aanmelden: klik hier

Wanneer: Woensdag 13 februari 2019, 11.00 – 16.00 uur (inlooplunch om 12.00 uur, om 13.00 uur start de ledenvergadering, om 14.00 uur de masterclass)

Waar: Postillion hotel te Bunnik (Baan van Fectio 1)