Wij nodigen u van harte uit voor de NVBW-ledenvergadering en masterclass op woensdag 18 september 2019, bij Inn-Style in Maarssen.

NVBW LEDENVERGADERING
13.00 – 13.45 uur
Tijdens de ledenvergadering zal NVBW voorzitter, Karin Verdooren, u bijpraten over actuele onderwerpen binnen de vereniging. Marnix Norder, Aedes voorzitter, gaat met ons in gesprek over actualiteiten in de branche.

MASTERCLASS “BESTUREN VAN VEILIGHEID”
14.00 – 16.00 uur
Onder leiding van dagvoorzitter Ruben Maes en in aanwezigheid van experts, waaronder Ira Helsloot en het team van Crisisprofs, gaan we een op zoek naar een antwoord op de volgende vragen:

• Wat is ‘goed bestuur’ als het om veiligheid en veiligheidscrises gaat?
  • Hoe ziet ‘veiligheidsbestuur’ eruit, van identificatie en voorkomen van mogelijke crises tot en met het managen en afsluiten van crises?
  • Welke beslissingen moeten op politiek-bestuurlijk niveau worden genomen?
  • Wat vraagt ‘goed veiligheidsbestuur’ van het leiderschap van corporatie-bestuurders? Past het huidige plan van mijn corporatie bij wat nodig is?

Deze masterclass is goed voor 2 PE punten. Voor meer informatie over deze masterclass verwijzen wij u naar de flyer.

Wanneer: Woensdag 18 september 13.00u (inlooplunch om 12.00u) tot 16.00u, gevolgd door onze netwerkborrel
LET OP! locatie: Inn-Style, Herenweg 55 te Maarssen
Aanmelden: u kunt zich via deze link aanmelden