UITNODIGING NVBW BIJEENKOMST 19 SEPTEMBER 2018

Beste NVBW lid,

Wij nodigen u van harte uit voor de NVBW ledenvergadering en masterclass op woensdag 19 september 2018 van 13.00 – 16.00 uur. Vanaf 12.00 uur staat de inlooplunch klaar.
Tijdens de ledenbijeenkomst zal NVBW voorzitter, Karin Verdooren, u bijpraten over actuele onderwerpen binnen de vereniging. Marnix Norder, Aedes voorzitter, gaat met ons in gesprek over actualiteiten in de branche.

De masterclass heeft als thema: “Weten van en werken aan inclusiviteit”.
Inclusieve samenleving: een samenleving waar iedereen kan meedoen. De inclusieve samenleving vormt voor velen een wenkend perspectief en is misschien zelfs een noodzakelijk concept voor duurzaam samenleven. Maar wat weten wij als corporatiebestuurders eigenlijk van inclusiviteit om effectief een bijdrage te leveren aan een inclusieve samenleving? Dit gaan we samen tijdens deze masterclass ontdekken.

Onder leiding van Ruben Maes zullen we meer te weten komen over de feiten&cijfers van inclusiviteit met professor Hans Boutellier en over de praktijk hiervan met oud wethouder Zaanstad, Jeroen Olthof. De middag is goed voor 2 PE punten. Meer informatie treft u in de ze flyer -> NVBW masterclass 19 september 2018

Mis het niet!

WAT: NVBW Ledenvergadering en masterclass
WANNEER: Woensdag 19 september 2018
WAAR: Postillion hotel in Bunnik, Kosterijland 8 in Bunnik
TIJD: 13.00 – 16.00 uur en na afloop netwerkborrel
Inlooplunch vanaf 12.00 uur
AANMELDEN: klik hier (uitsluitend voor NVBW leden)

De stukken voor de ledenvergadering zullen begin september op de ledenpagina mijn nvbw worden geplaatst.

Voor vragen over de aanmelding kunt u een mail sturen naar: bbe@aedes.nl of bellen op nr. 088 2333700.